آمازون بیش از ۱۰ هزار کارمند را در جنوب کالیفرنیا استخدام می کند

به گزارش مجله هفته بازار و به نقل از وب سایت KTLA؛ کسانی که به دنبال شغل هستند، خوش شانسی در خانه آنها را زده زیرا غول فروش آنلاین کالاها یعنی آمازون؛ به دنبال استخدام هزاران کارمند جدید برای بخش انبار در سراسر کالیفرنیای جنوبی است.

موقعیت های شغلی تمام وقت، پاره وقت و فصلی در دسترس هستند. به گفته آمازون، بیش از 10 هزار شغل جدید در کالیفرنیای جنوبی و 7 هزار شغل تنها در محدوده داخلی امپراتوری آمازون قرار دارند.

شروع پروسه، بسته به شهر و موقعیت متفاوت خواهد بود. موقعیت‌های شغلی موجود در شبکه عملیاتی شرکت شامل انبار کردن، چیدن، بسته بندی، حمل و نقل، تحویل سفارشات مشتری و موارد دیگر هستند.

اگرچه دستمزد در شهرها متفاوت است اما آمازون می گوید که بیشتر موقعیت‌های شغلی دستمزد اولیه 19 دلار در ساعت دارند.

مزایای شغلی می تواند شامل مراقبت های بهداشتی، مرخصی والدین، برنامه‌های شهریه رایگان دانشگاه و موارد دیگر باشد.

این اعلامیه در حالی منتشر می شود که شرکت تجارت الکترونیک اعلام کرده است که 150 هزار کارمند را در آستانه فصل تعطیلات، استخدام می‌کند.

جان فلتون، معاون ارشد عملیات جهانی آمازون، گفت: “ما مفتخریم که موقعیت‌های شغلی متنوعی را برای افراد با هر پیشینه‌ای ارائه می‌کنیم، با بیش از 150 هزار شغل در سراسر کشور. اگر شخصی به دنبال درآمد بیشتر برای چند ماه باشد یا اینکه یک شغل طولانی مدت بخواهد، تعطیلات زمان بسیار خوبی برای افرادی است که به آمازون بپیوندند. بسیاری از کارمندان فصلی ما سال به سال برمی گردند یا به صورت تمام وقت در حال فعالیت هستند. لیست کامل موقعیت‌های شغلی و مزایای موجود را می توان به صورت آنلاین در وب سایت شرکت مشاهده کرد”.

  • Comments are closed.