آیا قیمت خانه در لس آنجلس سقوط می‌کند؟

MacArthur Park Los Angeles

آیا قیمت خانه در لس آنجلس سقوط می‌کند؟
به گزارش مجله هفته بازار و به نقل از یاهو؛ مارک والبرگ؛ بازیگر، خواننده و تاجر معروف آمریکایی که عمارت مجلل خود در لس آنجلس را برای فروش گذاشته بود، حالا قیمت آن را 10 میلیون دلار کاهش داده است.

طبق گزارش آژانس Compass، مجتمع بورلی پارک که نزدیک به 8 ماه است با قیمت 87.5 میلیون دلار برای فروش گذاشته شده، اکنون با کاهش قیمت، به مبلغ 79.5 میلیون دلار به فروش می رسد.

این شرکت املاک و مستغلات به رسانه PEOPLE گفت که اگر عمارت مجلل والبرگ با قیمت جدید به فروش برسد، همچنان می‌تواند جزو پنج خانه گران در جنوب کالیفرنیا در سال 2022 باشد. این خانه با مساحت 30500 فوت مربع، هفتمین ملک بزرگ در لس آنجلس است.

کارل گامبینو از آژانس Compass و Kurt Rappaport از آژانس املاک Westside فهرست گران‌‎ترین خانه‌ها را در اختیار دارند.

این ملک به سبک شاتو (کاخ‌های فرانسوی)، توسط معماری به نام ریچارد لندری طراحی شده که عمارت بزرگ سابق برنت وود تام برادی و ژیزل بوندچن را نیز ساخته که اکنون متعلق به شخصی به نام دکتر دری است.

والبرگ این ملک را به مبلغ 8.25 میلیون دلار در سال 2009 خرید و ساخت و ساز آن را در سال 2014 به پایان رساند. این خانه دارای یک لابی ورودی دو طبقه است که دارای یک راه پله، همراه با اتاق های نشیمن و غذاخوری رسمی است.

در مجموع در این عمارت، 12 اتاق خواب و 20 حمام وجود دارد. سوئیت اصلی دارای شومینه، بالکن خصوصی و حمام و کمد دوقلو است.

در سالن اصلی، یک کتابخانه دو طبقه با پانل های چوبی با یک لوستر و شومینه ساخته شده است. تمام اتاق های طبقه همکف این ملک به پاسیوها و فضای سبز بزرگ محوطه خانه، راه دارد.

علاوه بر یک آشپزخانه بزرگ مجهز، این خانه دارای آشپزخانه‌های دیگر، اتاق کارمندان و دفاتر هم هست.

این اقامتگاه سفارشی؛ مجهز به سیستم امنیتی پیشرفته، سینمای خانگی لوکس، انبار شراب، سالنی برای سیگار کشیدن و یک باشگاه ورزشی مجهز است.

در محوطه بیرونی؛ یک زمین گلف با 5 حفره، زمین تنیس، پیست اسکیت، استخر و مهمانخانه در اطراف باغ‌های زیبا و بزرگ، قرار دارد.

  • Comments are closed.