اگر دوست دارید به جای خانه در کشتی زندگی کنید، این مطلب را بخوانید!

به گزارش مجله هفته بازار و به نقل از cnn؛ آیا تا به حال رویای این را داشته‌اید که همه چیز را رها کنید و پشت سر بگذارید و برای فرار از همه مسئولیت های خود به جاده پناه ببرید یا دل به دریا بزنید؟

به نظر خوب می رسد، اینطور نیست؟ اما گران به نظر می رسد یا حداقل تا به حال گران به نظر می رسید زیرا اکنون یک شرکت دارنده کشتی‌های تفریحی، سفری سه ساله با مسافت 130 هزار مایلی (209 هزار کیلومتر) را با هزینه ای نسبتاً مقرون به صرفه برای هر نفر یعنی 30 هزار دلار در سال راه اندازی کرده است.

شرکت Life at Sea Cruises، رزروهای خود را برای سفر سه ساله‌اش با کشتی MV Gemini که از اول نوامبر از استانبول به حرکت در می آید، باز کرده است.

بنابراین شما هشت ماه فرصت دارید تا پاسپورت، واکسیناسیون و مقدمات انجام کارهای شغلی خود از راه دور را آماده سازید.

این شرکت قول داده که 375 بندر در سراسر جهان را شناسایی کند و از 135 کشور و هر 7 قاره بازدید کند. این کشتی در طول سه سال بیش از 130 هزار مایل را طی خواهد کرد و مناظر نمادینی از مجسمه مسیح نجات دهنده ریودوژانیرو و تاج محل هند تا چیچن ایتزا مکزیک، اهرام جیزه، ماچو پیچو و دیوار بزرگ چین را به نمایش می گذارد. از این 375 بندر، در 208 بندر، یک شب توقف خواهند داشت که به شما زمان بیشتری برای گردش در مقصد می‌دهد.

مسافران می توانند از عرشه استخر، کار کنند. شرکت اسپین آف میرای کروز که در حال حاضر MV Gemini را در سراسر ترکیه و یونان در حال گردش دارد، این سفر را انجام می‌دهد. این شرکت سابقه ای 30 ساله در صنعت کشتیرانی دارد. MV Gemini برای این سفر تعمیرات اساسی خواهد شد.

این کشتی دارای 400 کابین با ظرفیت 1074 مسافر است.

به دلیل ماهیت سفر و همچنین امکانات رفاهی سنتی کشتی های کروز، رستوران ها و سرگرمی ها، Gemini نیز با امکانات مورد نیاز مثل اینترنت برای دورکاری مجهز خواهد شد. این شرکت قول یک مرکز تجاری در مقیاس کامل با اتاق‌های جلسه، 14 دفتر، یک کتابخانه تجاری و یک سالن استراحت را داده که احتمالاً برای نوشیدن قهوه در اواسط شیفت کاری شما است و دسترسی آن رایگان است.

همچنین یک بیمارستان شبانه روزی با ویزیت پزشکی رایگان وجود خواهد داشت. این شرکت همچنین امکان مزایای مالیاتی اضافی هنگام کار به عنوان یک مقیم بین المللی در کشتی را ارائه می کند.

میکائیل پترسون، مدیر عامل شرکت لایف این سی کروز یا زندگی در کشتی دریایی در بیانیه‌ای گفت: شاغلین حرفه‌ای‌ به اتصال، امکانات رفاهی و عملکرد مناسب برای انجام وظایف خود نیاز دارند. هیچ سفر دریایی دیگری وجود ندارد که این نوع انعطاف را به مشتریان خود ارائه دهد.

کابین‌ها از اتاق‌های 13 فوت مربع – که از 29999 دلار برای هر نفر در سال شروع می‌شود و برای سفر سه ساله دو نفره از 179994 دلار به فروش می‌رسد تا سوئیت‌های بالکن، که اندازه آنها دو برابر می‌شود و تا 2 برابر افزایش می‌یابد. 109999 دلار برای هر نفر. ارزان ترین کابین در فضای باز برای هر نفر 36999 دلار هزینه دارد.

مسافران باید برای هر سه سال ثبت‌نام کنند، اگرچه مسافران اجازه خواهند داشت که کابین را با شخص دیگری به اشتراک بگذارند و داخل و خارج از برنامه سفر کنند. به عنوان مثال، دو زوج می توانند یک کابین برای کل سفر بخرند و سپس سفر را بین خود تقسیم کنند.

مسافران مجرد از 15 درصد تخفیف در نرخ دو نفره برخوردار می شوند. حداقل 45000 دلار پیش پرداخت لازم است.

فراتر از مرکز تجاری، چیزهای زیاد دیگری هم وجود خواهد داشت تا شما را سرگرم کند مثل یک سکوی آفتاب گرفتن، استخر شنا، مرکز سلامتی، سالن اجتماعات و بخش‌های متعدد غذاخوری، اگرچه جزئیات کامل هنوز فاش نشده است. مربیان کشتی برای آموزش رقص و موسیقی آماده خواهند بود و حتی برای کسانی که به تنهایی سفر می کنند، میکسرهای تکی وجود خواهد داشت. یک سالن بدنسازی نیز در داخل کشتی وجود خواهد داشت.

مهم‌ترین رویدادها شامل کریسمس در برزیل و سال نو در آرژانتین است. این کشتی در سراسر آمریکای جنوبی (به سمت قطب جنوب)، به اطراف دریای کارائیب حرکت می‌کند و هر دو سواحل آمریکای مرکزی را طی می‌کند و سپس از ساحل غربی آمریکای شمالی بالا می رود و به هاوایی می رسد.

توقفگاه های آسیا شامل ژاپن (12 توقف)، کره جنوبی (از جمله جزیره ججو) و چین است. همچنین بیشتر مقاصد کلاسیک آسیای جنوب شرقی، از بالی، دا نانگ در ویتنام و سواحل کامبوج گرفته تا بانکوک، سنگاپور و کوالالامپور را در بر می گیرد.

این کشتی از استرالیا، نیوزلند و جزایر اقیانوس آرام جنوبی عبور خواهد کرد. سفر به دور هند و سریلانکا، سپس قبل از عبور از غرب به آفریقا از مالدیو و سیشل دیدن می‌کنید، به منطقه زنگبار می‌روید و سپس به کیپ تاون و سواحل غربی آفریقا خواهید رفت و بعد از آن به سمت غرب و جزایری از جمله سنت هلنا، قناری‌ و مادیرا خواهید رفت. این کشتی همچنین از اطراف دریای مدیترانه و شمال اروپا هم عبور می کند.

این کشتی کروز همچنین شامل وای فای پرسرعت رایگان است که هر گونه نگرانی را رفع می کند. فهرست بلندبالایی از آنچه در سفر گنجانده شده شامل الکل در وعده شام به اضافه نوشیدنی های غیرالکلی، آبمیوه، چای و قهوه در تمام طول روز، لباسشویی و نظافت است. تمام وعده های غذایی نیز شامل خدمات این کشتی می گردد.

  • Comments are closed.