برای یک زندگی معمولی در کالیفرنیا، باید چقدر درآمد داشته باشم؟

Couple going through their monthly expenses

به گزارش مجله هفته بازار و به نقل از ConsumerAffairs؛ یک خانواده چهار نفره در کالیفرنیا باید سالانه نزدیک به 70 هزار دلار درآمد داشته باشد تا همچنان در سال 2023، جزء طبقه متوسط محسوب شود.

داده‌های اداره سرشماری نشان می‌دهند که حدود یک چهارم خانواده‌های آمریکایی طبقه متوسط برای حفظ ثبات مالی خود در سال 2020، سخت تلاش می‌کردند. در ادامه می‌توانید میزان درآمدی را که باید در هر ایالت به دست آورید تا پس از سال‌ها تورم بالا، همچنان جزء طبقه متوسط محسوب شوید را مشاهده کنید.

·      حداقل درآمد سالانه مورد نیاز در سال 2023 برای یک خانواده چهار نفره که جزء طبقه متوسط در کالیفرنیا هستند، 69064 دلار است.

·      آلاباما و آرکانزاس هر دو به کمترین حداقل درآمد نیاز داشتند تا طبقه متوسط در نظر گرفته شوند، یعنی 51798 دلار.

·      خانوارهای ساکن هاوایی باید بالاترین درآمد را داشته باشند، یعنی 82630 دلار تا طبقه متوسط خوانده شوند.

·      پس از هاوایی، نیویورک و منطقه کلمبیا قرار دارند. خانوارهای ساکن این منطقه، برای طبقه متوسط بودن باید سالانه 81396 دلار درآمد داشته باشند.

شرکت ConsumerAffairs با استفاده از داده‌های مرکز تحقیقات پیو (Pew)، که درآمد خانوار و هزینه زندگی در هر ایالت را بر اساس داده‌های سال 2018 مقایسه می‌کند، به این نتایج دست یافت. پلتفرم ConsumerAffairs سپس این اعداد را در یک محاسبه‌گر نرخ تورم ارائه شده توسط وزارت کار ایالات متحده قرار می‌دهد تا نرخ تورم سال 2023 را منعکس کند.

اولیور راست، مسئول جمع‌آوری داده‌های مستقل برای بررسی تورم در شرکت Truflation، به ConsumerAffairs گفت که درصد خانوارهایی که در ایالات متحده جزء طبقه متوسط محسوب می‌شوند، در حال کاهش است. زیرا درآمدها به دلیل تورم، برای هزینه‌های زندگی کفایت نمی‌کند. این شرایط باعث شده جامعه از لحاظ اقتصادی، دو قطبی شده و اختلاف طبقاتی، بیشتر شود.

  • Comments are closed.