برنده جکپات 2 میلیارد دلاری پاوربال با پول‌هایش چه کرد؟

به گزارش مجله هفته‌بازار و به نقل از وب‌سایتFortune ؛ برنده جکپات 2 میلیارد دلاری پاوربال که در ماه فوریه جایزه خود را دریافت کرد؛ در چند ماه گذشته، به سرعت در حال گسترش املاک و مستغلات خود بوده است.

ادوین کاسترو 31 ساله، بلیط برنده 2.04 میلیارد دلاری را در یک پمپ بنزین در آلتادنا در نزدیکی لس آنجلس، در نوامبر سال گذشته به دست آورد. او جایزه خود را در ماه فوریه دریافت کرد و به جای دریافت جایزه کامل خود به شکل سالانه در طول 29 سال، گزینه نقدی 997.6 میلیون دلاری را انتخاب کرد.

به گزارش یو اس ای تودی، این بدان معناست که کاسترو پس از کسر مالیات‌های فدرال، حدود 628.5 میلیون دلار پول نقد به دست آورد.

کاسترو با ثروتی که به تازگی به دست آورده، اقدام به خرید ملک‌های لوکس در داخل و اطراف لس آنجلس کرده است.

اوایل این ماه، کاسترو گران‌ترین ملک خود را خرید که یک عمارت 47 میلیون دلاری در بل ایر بود.

وب‌سایت DailyMail گزارش داد که این خانه دارای 7 اتاق خواب، 11 حمام، یک برکه کوی (koi pond) به اندازه استخر، یک سالن بزرگ تئاتر و یک استخر باشکوه با ویو و منظره شهر است.

این ملک دارای امکانات لوکس دیگری از جمله اتاق چشیدن شامپاین، انبار شراب با دیوارهای شیشه‌ای و میزهای گردان دی جی است.

در ماه مارچ، کاسترو همچنین خانه‌ای به ارزش 25.5 میلیون دلار در هالیوود هیلز خریداری کرد که یکی از گران‌ترین فروش‌های منطقه تا به امروز بوده است.

بنا به گزارش نیویورک‌پست، این ملک دارای 5 اتاق خواب، 6 حمام، استودیوی تناسب اندام، اتاق بازی، انبار شراب و سالن سینما است.

علاوه بر این خریدها، کاسترو نزدیک به 4 میلیون دلار برای خانه‌ای در زادگاهش یعنی آلتادنا که دارای 5 اتاق خواب، 5 حمام، یک باغ ژاپنی و یک استخر آب شور است؛ پرداخت کرد.

وب‌سایت DailyMail گزارش داد که کاسترو همچنین در حال رانندگی با یک پورشه قدیمی دیده شده که احتمالاً یکی دیگر از خریدهای او پس از بردن جایزه بزرگ یا جکپات است.

کاسترو پس از سرمایه‌گذاری‌هایش در ملک که مجموعاً حدود 76 میلیون دلار است، هنوز بخش قابل توجهی از مبلغ جایزه بزرگ خود را حفظ کرده است.

طبق قانون ایالت کالیفرنیا، هویت برنده جکپات باید فاش شود. گاردین در آن زمان گزارش داد، اگرچه کاسترو از شرکت در کنفرانس خبری خودداری کرد اما بیانیه‌ای منتشر نمود و در آن از شوک و خوشحالی خود از برنده شدن این جایزه بزرگ گفت.

  • Comments are closed.