در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید، کمک مالی در کالیفرنیا بگیرید!

Mature woman working indoors in home office in container house in backyard

پرداخت کمک بلاعوض 8 هزار دلاری برای 5 نوع اقدام در بازسازی خانه

آیا برای تابستان، بازسازی خانه را در نظر می‌گیرید؟ اگر به پروژه بازسازی بعدی خود با توجه به پایداری خانه نزدیک شوید، شاید بتوانید هم هزینه‌های گرمایش و سرمایش خانه خود را کاهش دهید و هم پول هزینه‌های بازسازی را از دولت فدرال دریافت کنید.

قانون کاهش تورم در سال 2022، بیش از 8 هزار دلار اعتبار مالیاتی یا تخفیف را در صورت انجام اقداماتی در خانه که منجر به بهبود مصرف انرژی شود، ارائه می‌دهد.

1-عایق‌بندی خانه

طبق اعلام آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده، با عایق‌بندی در اتاق زیر شیروانی، طبقات بالای همکف و تیرچه های سقف زیرزمین، می‌توانید تا 15 درصد در هزینه‌های گرمایش و سرمایش خانه خود صرفه‌جویی کنید.

از طریق تخفیف‌های طرح HOMES که توسط دولت ایالتی ارائه می‌شوند، امکان دارد که صاحبان خانه در برخی ایالت ها واجد شرایط دریافت 8 هزار دلار تخفیف برای عایق‌بندی شوند. احتمال دارد که این تخفیف برای سیستم‌های HVAC جدید در منازل مسکونی نیز اعمال شوند. کارشناسان می‌گویند این تخفیف‌ها احتمالا تا تابستان 2023 در دسترس نباشد. میزان تخفیف به پروژه‌هایی که در خانه انجام داده‌اید و درآمد خانوار شما بستگی دارد.

2-اجاق‌های برقی

“طرح تخفیف خانه برقی با راندمان بالا” به مالکان خانوارهای کم درآمد (خانوارهایی که کمتر از 150 درصد درآمد متوسط یک منطقه را به دست می‌آورند) در صورت خرید برخی لوازم برقی کم مصرف مانند اجاق‌های برقی، آبگرمکن‌های با پمپ حرارتی، یا خشک کن لباس با پمپ حرارتی الکتریکی؛ تا 14 هزار دلار پول نقد بازپرداخت می‌کند.

مانند تخفیف‌های طرح HOMES، این کمک‌‌های مالی هم به صورت ایالت به ایالت متفاوت خواهند بود. این کمک‌های مالی در اواخر سال جاری در دسترس خواهند بود.

3-درب و پنجره کم‌مصرف

طرحی با نام “nonbusiness energy property credit” به صاحبان خانه، 30 درصد اعتبار مالیاتی به ارزش 1200 دلار در سال برای نصب تجهیزات ارتقای مصرف انرژی خانه مانند نورگیرهای مناسب برای کاهش مصرف انرژی، عایق‌ها و درب و پنجره‌های بیرونی مناسب می‌دهد. این اعتبار غیرقابل‌استرداد است، به این معنی که می‌توانید از آن برای کاهش بدهی مالیاتی خود استفاده کنید، اما اگر مالیات بدهکار نباشید، نمی‌توانید اعتبار را مطالبه کنید.

4-پمپ‌های حرارتی و آبگرمکن‌های با پمپ حرارتی به همراه شومینه‌ها و دیگ‌های بخار که با انرژی تجدیدپذیر کار می‌کنند

طرح “nonbusiness energy property credit” برای پمپ‌های حرارتی و سایر وسایل کارآمد گرمایش آب، نیز اعمال می‌شود. ارتقا این تجهیزات، می‌تواند تا سقف 2 هزار دلار به مبلغ دریافتی در چارچوب این طرح، اضافه کند.

5-پنل‌های خورشیدی و سایر منابع انرژی تجدیدپذیر

صاحبان خانه می‌توانند تا 30 درصد هزینه نصب پنل خورشیدی را به صورت اعتبار مالیاتی غیرقابل‌استرداد دریافت کنند. سایر اشکال انرژی تجدیدپذیر نیز واجد شرایط دریافت اعتبار هستند از جمله باد، انرژی زمین گرمایی (انرژی حرارتی که در پوسته جامد زمین وجود دارد) و سوخت زیست توده (سوختی که از مواد زیستی به وجود آمده باشد).

صاحبان خانه‌هایی که از هم‌اکنون تا پایان سال 2032، پنل‌های خورشیدی یا سایر منابع انرژی پاک را نصب می‌کنند، می‌توانند اعتبار مالیاتی را مطالبه کنند. تا زمانی که اعتبار مالیاتی تمدید نشود، مالکانی که در سال‌های 2033 و 2034 بهبودهایی را انجام می‌دهند، به ترتیب تنها می‌توانند 26 درصد یا 22 درصد از هزینه پروژه را مطالبه کنند.

مالکان خانه همچنین باید از شرکتی که پنل‌های خورشیدی خود را از آن دریافت کردند، در مورد اعتبارات مالیاتی و تخفیف‌های موجود در ایالت یا شهرداری خود بپرسند تا حتی شاید بتوانند از تخفیف‌ها و کمک‌هزینه‌های بیشتری بهره‌مند شوند.

ارتقا و بهبود شرایط خانه‌های کارآمد در مصرف انرژی می‌تواند در بلندمدت در هزینه‌های انرژی صرفه‌جویی کند. این تخفیف‌ها و مشوق‌ها می‌توانند به ارتقای خانه شما کمک کنند و حتی شاید صرفه‌جویی به حدی باشد که هزینه‌هایی که برای تجهیزات جدید پرداخت کردید، به سرعت جبران شود. به علاوه، با انجام اصلاحات مطلوب در خانه، احتمالا بتوانید قیمت خانه خود را در صورت تصمیم به فروش، افزایش دهید.

  • Comments are closed.