دفاتر مک دونالد در آمریکا تعطیل شد

به گزارش مجله هفته بازار و به نقل از CNBC؛ مک دونالد به طور موقت دفاتر خود در ایالات متحده را تعطیل کرده و به نظر می‌رسد که خود را برای یک تعدیل نیروی بزرگ و کم‌سابقه، آماده می‌کند.

وال استریت ژورنال روز یکشنبه گزارش داد که فروشگاه برگرهای زنجیره‌ای مک دونالدز، دفاتر خود در ایالات متحده را در این هفته به طور موقت تعطیل می کند زیرا خود را برای تعدیل نیرو برای بازسازی و تغییر شرایط، آماده می‌کند.

در این گزارش آمده که مک دونالد در یک ایمیل داخلی در هفته گذشته به کارمندانش در ایالات متحده و برخی از کارکنان بین المللی، از آنها خواسته که از دوشنبه تا چهارشنبه از خانه کار کنند. مشخص نیست چه تعداد از کارمندان اخراج خواهند شد.

این شرکت که دفتر مرکزی آن در شیکاگو است، در پیامی گفت: “در هفته‌ای که از 3 آوریل آغاز می‌شود، ما تصمیمات کلیدی مربوط به نقش ها و سطوح کارکنان را در سراسر سازمان به اطلاع خواهیم رساند.”

این گزارش افزود: مک‌دونالد همچنین از کارمندانش خواسته که تمام جلسات حضوری با فروشندگان و سایر طرف‌های خارجی در دفتر مرکزی خود را لغو کنند.

مک دونالد به درخواست رویترز برای اظهار نظر در این مورد، هنوز پاسخ نداده است. این فروشگاه زنجیره ای فست فود مشهور در جهان، در ماه ژانویه اعلام کرد که سطح کارکنان شرکت را به عنوان بخشی از یک استراتژی تجاری جدید بررسی می کند که می تواند منجر به اخراج در برخی زمینه ها و گسترش در برخی زمینه های دیگر شود.

  • Comments are closed.