سیروس نیکو، مالک جدید عمارت 20 میلیون دلاری

خرید گران‌ترین خانه در محله انسینو لس‌آنجلس توسط زوج ایرانی

سیروس نیکو، بنیان‌گذار صندوق سرمایه‌گذاری لس آنجلس به نام Atar Capital، برای خرید عمارتی باشکوه دارای زمین گلف و پیکل‌بال که گران‌ترین خانه در محله انسینو (Encino) هست، 20 میلیون دلار پرداخت کرده است.

شاون کوهن از گروه توسعه کوهن، فروشنده این ملک بود و گفت که زمین آن را به قیمت 4.2 میلیون دلار در سال 2021 خریده است. او گفت که ساخت این خانه حدودا 19 هزار فوت مربعی (1765 متر مربعی) را در چند هفته گذشته به پایان رساند و از افشای هزینه آن خودداری کرد.

او گفت که قصد داشت تا خانه را به بازار عرضه کند اما قبل از اینکه فرصت پیدا کند، فروخته شد. این عمارت علاوه بر زمین گلف و پیکل‌بال، دارای 9 اتاق خواب، یک استخر و یک زمین بسکتبال است.

سیروس نیکو گفت که او و همسرش یعنی مریم نیکو، قبل از اینکه این خانه را پیدا کنند، تقریباً 30 خانه را دیده بودند. وی گفت که آن‌ها قصد دارند تا از این خانه به عنوان خانه اصلی خود استفاده کنند.

به گفته نیکو، این زوج که دو فرزند دارند، دوست داشتند که فضاهای تفریحی بزرگ جداگانه از مناطق خصوصی خانوادگی داشته باشند. وی افزود: ما تعداد زیادی مراسم مختلف برای جمع‌آوری کمک‌های مالی و خیریه و انواع رویدادهای گوناگون را در خانه برگزار می‌کنیم، بنابراین به یک خانه بزرگ‌تر نیاز داشتیم.

او گفت که خانواده‌اش قبلاً عمدتاً در نوادا زندگی می‌کردند و خانه کوچک‌تری در منطقه لس آنجلس داشتند. با این حال، نیکو گفت که سبد سهام شرکت‌اش در حال رشد است و او زمان بیشتری را در کالیفرنیا می‌گذراند. وی شرکت Atar Capital را در سال 2016 تأسیس کرد.

انسینو، محله‌ای در لس آنجلس است که در فاصله 20 مایلی (32 کیلومتری) شمال غربی مرکز شهر قرار دارد. در طول سال‌های مختلف، افراد مشهوری مانند مایکل بی جردن و ستاره‌های پاپ همچون نیک جوناس و جو جوناس در این محله زندگی کرده‌اند.

این عمارت که در زمینی به مساحت 1.3 هکتار قرار دارد، توسط درختان بلوط صد ساله احاطه شده است. کوهن گفت: این خانه همچنین دارای یک سینمای خانگی و یک مکان اسپا همراه با سالن بدنسازی و سونا است.

اتاق بزرگ این عمارت دارای یک پنجره تقریباً 24 فوتی (7 متر)، یک بار از جنس سنگ مرمر و انبار شراب است. فضای سوئیت اصلی، حدود 4 هزار فوت مربع (372 متر) است. این خانه همچنین دارای یک گاراژ است که گنجایش پارک کردن 6 خودرو را دارد.

مت آلتمن که کارگزار فروشنده این ملک بوده، گفت: در همان روزی که نیکو این خانه را خرید، آنتون زاسلاوسکی، دی‌جی و تهیه‌کننده موسیقی که به طور گسترده با نام Zedd شناخته می‌شود، خانه‌ای در همین محله انسینو به قیمت 18.4 میلیون دلار خرید.

او گفت که خانه‌های محله انسینو معمولاً کمتر از 20 میلیون دلار به فروش می‌رسند، اگرچه نیک جوناس و همسر بازیگرش به نام پریانکا چوپرا، در سال 2019 ملکی به ارزش 20 میلیون دلار در این محله خریدند.

  • Comments are closed.