پروژه One Beverly Hills در غرب هتل بورلی هیلتون

توسعه 2 میلیارد دلاری پروژه بلندترین ساختمان‌های بورلی هیلز

در غرب هتل بورلی هیلتون، جنب‌وجوش زیادی در یک زمین خالی که زمانی محل یک شعبه فروشگاه بزرگ Robinsons-Ma بود، در جریان است؛ زیرا تجهیزات سنگین در حال خاک‌برداری برای توسعه 2 میلیارد دلاری پروژه بلندترین ساختمان‌های بورلی هیلز هستند.

پروژه One Beverly Hills (وان بورلی هیلز) که برای ساخت در یک سایت تقریباً 17.5 هکتاری در بلوار 9900 Wilshire مجوز گرفته، به عنوان یک سرمایه‌گذاری مشترک بین Alagem Capital Group و Cain International در حال توسعه است.

این پروژه شامل ساخت مجموعه‌ای از ساختمان‌های میان‌مرتبه و بلندمرتبه شامل ۲۵۵ کاندومینیوم، ۷۹ سوئیت هتل و تقریباً ۳۰ هزار فوت مربع (2787.1 متر مربع) فضای تجاری است. پارکینگ زیرزمینی با ظرفیت حدود 1900 وسیله نقلیه نیز برای این مجموعه در نظر گرفته شده است.

امان ریزورتس که یک شرکت مهمان‌نوازی سوئیسی است، به عنوان مجری سوئیت‌ هتل‌ها و همچنین ۲۵۵ کاندومینیوم با برند و یک باشگاه خصوصی در این پروژه اعلام شده است.

نورمن فاستر معمار و سرپرست تیم طراحی پروژه One Beverly Hills است که شامل معمار اجرایی Gensler و شرکت معماری منظر Rios نیز می‌شود.

خاص‌ترین بخش این پروژه، یک جفت برج مسکونی 31 و 28 طبقه خواهد بود که به عنوان بلندترین ساختمان‌های بورلی هیلز شناخته خواهند شد. مساحت واحدهای این برج‌ها از 2 هزار فوت مربع (186 متر مربع) تا 16 هزار فوت مربع (1486 متر مربع) است که برخی از آنها حتی دارای استخر در تراس‌ها و دسترسی مستقیم به آسانسور هستند.

این پروژه همچنین دارای یک بنای کوچک‌تر 10 طبقه‌ای است که سوئیت‌های هتل امان ریزورتس در آن قرار دارد. امکانات این پروژه شامل یک باشگاه، یک استخر سرپوشیده، زمین بسکتبال و یک مرکز تناسب اندام در فضای باز است.

بخش اعظم این سایت به یک باغ گیاه‌شناسی در وسعت 8 هکتار، اختصاص داده می‌شود. تقریباً دو مایل (3.2 کیلومتر) مسیر تردد در این محوطه وجود خواهد داشت که تقریباً نیمی از فضا را برای عموم مردم قابل دسترسی می‌کند.

یک مطالعه زیست محیطی که توسط شهرداری بورلی هیلز به تصویب رسید، نشان می دهد که ساخت‌وساز در یک دوره تقریباً 50 ماهه انجام خواهد شد. یک وب‌سایت و خط تلفن اختصاصی برای اعلام فعالیت‌های ساخت‌وساز و تاثیرات احتمالی آن بر راه‌ها و خیابان‌های اطراف، راه‌اندازی شده است.

طرح فعلی پروژه One Beverly Hills به سال 2018 بازمی گردد، زمانی که شرکت Alagem، ملک سابق شرکت Robinsons-May را که مدت‌ها برای یک هتل و مجتمع مسکونی طراحی شده بود، خریداری کرد.

سپس محوطه مجاور هتل بورلی هیلتون یعنی جایی که آلاژم برای اولین بار از طریق ابتکاری مبتنی بر نظر رای‌دهندگان با نام سیستم voter initiative، در سال 2008 مجوزهای لازم را برای توسعه کسب کرده بود؛ به این پروژه اختصاص داده شد.

  • Comments are closed.